De Dolfijnen zijn een gemengde groep jongens en meiden van 11 tot 14 jaar. Ze doen iedere week weer uitdagende & leerzame activiteiten.

Bij de Dolfijnen leren jongens en meiden de basistechnieken van het pionieren (bouwwerken maken met palen en touw), Zeilen, kampvuur maken, kaart & gps lezen en koken. Deze vaardigheden worden bij de Zeeverkenners weer uitgebreid naar een volgend niveau.

De Dolfijnen hebben iedere maandag avond vanaf 18:30 tot 20:00 opkomst op het clubgebouw. In de zomer leren de dolfijnen ook zeilen met de zeilboten op het bommeer. Ieder jaar gaan ze een week op kamp met de kabouters en welpen. Tijdens dit kamp slapen de dolfijnen in tenten. Naast het kamp hebben de dolfijnen verschillende weekenden en regio activiteiten als winterweekend, Westlands scouting spektakel, duinenmars en de hondenweer race.